Χαιρετισμό προς το 2ο Συνέδριο του «Κομμουνιστικού Μετώπου» (Ιταλία), οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν στις 22 Μαΐου και ολοκληρώνονται αύριο, απέστειλε η Κομμουνιστική Πρωτοβουλία Κύπρου.
Παρατίθεται αυτούσιος ο χαιρετισμός:
«Σύντροφοι και συντρόφισσες,
Η Κομμουνιστική Πρωτοβουλία Κύπρου σας απευθύνει θερμό, συντροφικό χαιρετισμό και εκφράζει την αλληλεγγύη της προς τους αγώνες της εργατικής τάξης στην Ιταλία.
Το συνέδριό σας πραγματοποιείται σε μια περίοδο όξυνσης των ενδοϊμπεριαλιστικών ανταγωνισμών, γενικευμένης αστάθειας και βαθιάς κρίσης του καπιταλιστικού συστήματος.
Η ακρίβεια, η φτωχοποίηση, η ένταση της εκμετάλλευσης και η επίθεση στα εργατικά δικαιώματα επιβεβαιώνουν ότι το σύστημα αυτό δεν μπορεί να δώσει λύσεις προς όφελος των λαών. Την ίδια στιγμή, οι εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο και διεθνώς αναδεικνύουν τους κινδύνους από την εμπλοκή των χωρών μας στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς.
Η Κύπρος, όπως και η Ιταλία, βρίσκεται στο επίκεντρο αυτών των ανταγωνισμών, γεγονός που καθιστά ακόμη πιο αναγκαία την κοινή πάλη ενάντια στον ιμπεριαλισμό, τον πόλεμο και την καπιταλιστική βαρβαρότητα.
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η ενίσχυση των κομμουνιστικών κομμάτων και οργανώσεων, η ιδεολογική θωράκιση στη βάση του μαρξισμού-λενινισμού και η βαθύτερη σύνδεση με την εργατική τάξη αποτελούν καθοριστικούς όρους για την ανασύνταξη του κινήματος και την προοπτική της κοινωνικής απελευθέρωσης.
Με πνεύμα διεθνιστικής αλληλεγγύης, δηλώνουμε τη διάθεσή μας για ενίσχυση της συνεργασίας και του συντονισμού των αγώνων μας.
Ζήτω η διεθνιστική αλληλεγγύη των λαών! Ζήτω η πάλη για τον σοσιαλισμό!
Συντροφικά, Κομμουνιστική Πρωτοβουλία Κύπρου»
